Work-life Balance – nurt powstały na przełomie lat 70. i 80. w USA, według którego wartością nadrzędną jest zabieganie o zachowanie równowagi między życiem zawodowym a życiem prywatnym.
Jednak co to oznacza w praktyce? Jak napisała jedna z “amerykańskich coachów”: “Najpierw musisz sobie uświadomić, dlaczego balans między pracą zawodową a życiem prywatnym jest istotny. Nie dlatego, że to po prostu fajnie jest wiedzieć, co oznacza balans między pracą zawodową a życiem prywatnym, tylko dlatego, że jest to klucz, aby stworzyć dla siebie życie w równowadze!”.
Na wypadek, gdyby ta definicja nie była wystarczająca, postaram się naświetlić temat podczas spotkania oraz podzielić się z Wami JEDNĄ prostą zasadą, która może Wam pomóc… poprawić zadowolenie ze swojego życia.
PS. Nie jestem certyfikowanym, ani również hobbystycznym coachem, tak więc nie biorę odpowiedzialności (podobnie jak certyfikowani coachowie…) za ewentualną nieskuteczność wdrożenia tej JEDNEJ zasady. 😉
Spotkanie poprowadzi Piotr Pawełczyk – przedsiębiorca i Sekretarz klubu Silesia Toastmasters.
—————————
W Silesia Toastmasters uczymy się:
? przemawiać publicznie,
? rozwijać swoje umiejętności przywódcze,
? walczyć z tremą na scenie,
? organizować wydarzenia,
? dawać i otrzymywać informacje zwrotne.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem na spotkaniu, to spotykamy się w każdy czwartek! Udział w spotkaniach jako gość jest bezpłatny. Przyjdź i przekonaj się, czy nasz klub jest tym, czego potrzebujesz! ?